user_mobilelogo
in seizoen 2017|2018 starten we met 'Workshops aan huis' en 'Leren aan huis'

Zoek binnen onze site

Samenwerkingspartners van SeniorWeb Westerkwartier

LogoSeniorWebW100  

 

Login voor onze Seniorweb Westerkwartier vrijwilligers

Welke activiteiten gaan wel of niet door?

Het is in deze tijd niet altijd voor iedereen duidelijk wat er allemaal er wel of niet doorgaat. Daarom leek het ons een goed idee om dat voor alle activiteiten van SeniorWeb Westerkwartier nog even voor u op een rijtje te zetten.

 

Activiteiten in de Schutse

  • De cursussen en workshops in ons leslokaal in De Schutse gaan allemaal door. Zoals we al eerder aan u hebben laten weten: het aantal cursisten is maximaal 4. En ons leslokaal is er volledig op ingericht om het veilig te kunnen houden voor zowel cursisten als docenten.
  • Ook de inloopmiddagen, waarop u bij ons terecht kunt met uw vragen en/of problemen met uw pc, smartphone of tablet gaan gewoon door. Dit jaar zijn er nog 2 van deze inloopmiddagen gepland, namelijk op vrijdag 6 november en op vrijdag 4 december, ’s middags van 13.30 – 16.00 uur.
  • De keuken van De Schutse is op dit moment gesloten. Dat betekent dat we niet kunnen zorgen voor koffie of thee. Dat geldt zowel voor de cursussen en workshops als voor de inloopmiddagen.
  • De presentaties die normaalgesproken elke eerste vrijdag van de maand plaatsvinden in de grote zaal van De Schutse gaan voorlopig niet door.

 

Workshop aan Huis / Leren aan Huis

  • In principe bieden we deze vormen van leren op dit moment niet aan. Hierop zijn uitzonderingen, ter beoordeling van zowel de docent als de cursist. Voorwaarde is wel dat voor beide partijen de veiligheid is gegarandeerd.

 

Vraag om hulp / Klus aan Huis

  • We voeren vooralsnog in principe geen klussen uit bij mensen thuis.
  • Iedere vraag om hulp begint met telefonisch of per e-mail contact tussen de hulpverlener en de vrager(ster) om hulp, daar wordt bepaald hoe het verder gaat. Vaak krijgt u hierdoor al direct een antwoord op uw vraag. Mocht dat niet lukken, dan verwijzen we u graag door naar een andere vorm van computerhulp of ondersteuning.
  • Wanneer de klus zich daarvoor leent, kunnen we proberen het probleem op afstand op te lossen (met behulp van TeamViewer of Quick Assist). Tot zover is deze telefonische hulp nog zonder kosten voor u.
  • In uitzonderingsgevallen kunnen we aanbieden om het apparaat op te halen bij uw voordeur (de klant wordt verzocht het apparaat in dat geval op de stoep te leggen) en mee te nemen

Een vraag om hulp meldt u op de volgende manier:
Telefonisch via 0594 - 512334 (De Schutse) of 06 - 575 680 93.

U kunt ook een e-mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .