Hulp aan Huis
Bij problemen bij u thuis op uw pc, laptop of printer die u zelf niet kunt oplossen kunnen we u vaak helpen. Daarvoor komen we bij u thuis om te kijken wat er aan de hand is en het probleem voor u te verhelpen. Vaak kan dit op korte termijn, zodat u ook weer snel verder kunt.
Hulp aan Huis kunt u aanvragen als volgt:
U belt met 06 – 5756 8093 of u gaat naar het aanmeldformulier en vult dit in.
Onze coördinator neemt dan contact met u op. Hij stelt u zo nodig aanvullende vragen. Vervolgens zorgt de coördinator ervoor dat uw ‘klus’ wordt opgepakt door één van onze vrijwilligers. Deze vrijwilliger belt u vervolgens op voor het maken van een afspraak.
Voor werkzaamheden die veel tijd gaan kosten zoals bijvoorbeeld een herinstallatie of voor het aanschaffen van een nieuw apparaat verwijzen wij u door naar een vertrouwd adres. Wij doen daarvoor desgewenst wel een inventarisatie en geven u een passend advies voor de volgende stap.
De kosten zijn € 5,50 per uur.
Daar kunnen nog reiskosten bijkomen – dit hangt af van de woonplaats van de vrijwilliger.
Deze reiskosten variëren van € 2,- tot maximaal € 8,- per bezoek.